lördag 11 september 2010

Stämpelförvaring BIA (Bind It All)

Detta är mina första BIA (Bind It All) alster, och jag blev supernöjd. Nu har jag nämligen koll på mina stämplar.
Jag har använt mig av vanliga tallriksunderlägg i plast till framsidor.

















Jag har laminerade blad till att fästa stämplarna på och så har jag använt mig av vanliga (lite hårdare) plastmappar som jag har skurit till som mellanblad för att skydda stämplarna.













Valmöjligheterna är oändliga. Se bilden nedan på underlägg som jag har köpt på Åhlens, Mio Möbler och ICA Maxi













Jag har även gjort ett litet album av underlägg från IKEA som jag har skurit till en mindre framsida av. Albumet är färdigt att dekoreras.

5 kommentarer:

  1. vilken skitbra idee. får man låna ideen??

    SvaraRadera
  2. Superfina album! Bra idé med underläggen!

    SvaraRadera
  3. Johanna, det är klart att du ska ta och "låna" idéen! Må gott

    SvaraRadera
  4. Superläckra album och jättebra idé att använda plastunderlägg!

    SvaraRadera
  5. Dear Jeckee

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/08/birthday-candy.html

    Love from Karina

    SvaraRadera