fredag 16 april 2010

Födelsedagskort Milla






Denna gång använde jag mig av en annan teknik med promakers och målade mer "grovt". Jag använde pearlmakers på smyckena.



Insidan av kortet.













Det var så kul att göra denna blomma. Jag stansade ut olika blommor som jag satte ihop och blötte ner för att sedan bearbeta till den form som jag ville ha. Jag gillar dessa extra detaljer som att det är samma papper i mitten av blomman som det är i bakgrunden på kortet :)

Jag fortsatte av bara farten att göra flera olika blommor.Se tidigare inlägg.
Biljetten har min pysselvän printat ut åt mig, som jag sedan har bearbetat.

1 kommentar:

  1. SNYGGT tjejen, riktigt läckert med Pearl Makers som detaljer på smyckena, den idéen kommer jag nog låna nån gång!

    Kram o ha en trevlig kväll, hoppas vi ses snart igen!

    SvaraRadera