fredag 29 januari 2010

Min Önskelista

Dessa önskar jag mig lite extra <3

Pysselrelaterat:
– Helt såld på utstansat. Önskar därför alla möjliga dies (QK, BossCut, Sizzix, Cuttlebug) *Just löve it* Önskar speciellt någon fladdermus die?! (kolla gärna min die lista)

– Rub ons--finns det något roligare? Gillar bokstäver, citat (svenska) , mönster You name it!
- Thickers (ej filt eller chipboard)
-Pappers "Spetsband" förklistrade (finns på rulle hos t ex Panduro) <3
-Pearlmaker (ej svart, beige o silver) gärna röd, brun.<3 
– Bling, Saknar allt!
– Journaling tags gärna romantisk stil / gammeldagsstil
– Vitt glitterpapper
- Bling papper
- Blingsnurklor av alla slag
– Blommor mönstrade med t ex text, noter <3
- Nya modeller av blommor, gärna lite större än 1,5 cm i diametern
– Stickles (ej svart, gul, röd, rosa,crystal, waterfall)
- Magnolia stämplar
-GlueDots i alla storlekar
- Fernpuch (ej den minsta)

-Mini marks av American Crafts (rub on alfabet med mindre bokstäver)

Favoritfärger:
Det måste nog vara varm olivgrön men även såld på rosa och rött. Svart och vitt har jag använt en del... men visst när jag tänker efter så funkar egentligen de flesta färgerna. 

Finns ej på min önskelista:
-paljetter
-garn
-punchillea
-knappar

Språk:
Jag använder nästan bara svenska

Övrigt:
– Överraskningar... såna gillar jag verkligen också! Det kommer ju hela tiden nyheter inom scrapping dekorationer.
– Jag samlar på smurfar (när ska jag växa upp)
- Jag blir faktiskt supergla'  med vad som trillar ner i min brevlåda som jag kan använda! ( begagnade dies, rester, enstaka brads/bling, pappersspill osv.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar